U novu telefuninu di Hello Touch

U novu telefuninu di Hello Touch ":

U telefuninu Chuanyin hà lanciatu un novu telefuninu chjamatu "Hello Touch".Stu telefonu hè differente da altri telefunini.U so screnu pò passà u sonu.L'utilizatori ponu passà u sonu l'un à l'altru pichjendu nantu à u screnu.

Miss Li, u fundatore è CEO di Chuanyin Mobile Company, hà dettu: "Avemu cercatu novi tecnulugia chì ponu cambià i metudi di cumunicazione di e persone. L'avventu di e persone "Hello Touch" hà cambiatu a cunniscenza di a cumunicazione di a ghjente.In u modu di cumunicazione tradiziunale A ghjente hà bisognu di fà a cumunicazione di voce.Tuttavia, qualchì volta a lingua ùn hè micca u megliu modu di cumunicà.Calchì volta, simpricimenti picchi pò passà infurmazione più precisa."

Hello Touch "pò batte nantu à u screnu:

Si capisce chì "Salutu Touch" pò passà diversi soni colpendu u screnu.Users ponu passà diversi signali attraversu differente metudi knockout, cum'è saluti, pusizioni di rapportu, etc. U telefonu pò dinù identificà automaticamente u sonu chjappà l'utilizatore è sceglie u modu più adattatu per risponde.

Certi analisti crèdenu chì stu telefunu pò ghjucà un bonu rolu in diverse scenarii.Per esempiu, l'utilizatori ponu dumandà à l'amichi chjappà nantu à u screnu senza avè da inizià una cumunicazione formale di voce.In publicu, l'utilizatori ponu passà u screnu per passà l'infurmazioni senza interferiscenu cù l'altri populi.

Mercatu di "Hello Touch":

Hà attiratu l'attenzione generale.Parechji utilizatori dicenu chì stu telefuninu purterà un novu modu di cumunicazione, facendu a ghjente cumunicà più faciule è naturali. 

Tuttavia, certi utilizatori hannu dubbitu stu telefonu.Credu chì "Hello Touch" ùn pò micca rimpiazzà e chjama di voce, soprattuttu quandu una cumunicazione dettagliata hè necessaria.Inoltre, certi utilizatori sò ancu preoccupati chì a manera di pichjà nantu à u screnu purterà un forte sensu di dependenza à l'utilizatori è rende a ghjente incapaci di cumunicà in modu naturali. 

In questu sensu, Miss Li hà dettu: "'Hello Touch' ùn hè micca per rimpiazzà e chjama di voce, ma furnisce un novu modu di cumunicazione.Stu metudu pò ghjucà un rolu impurtante in diverse scenarii, ma micca tutti i bisogni di cumunicazione bisognu di stu mètudu.Speremu chì sta tecnulugia pò fà a ghjente cumunicà più naturali, invece di purtà un sensu di dipendenza à e persone." 

In corta, questu "Hello Touch" hà attiratu una grande attenzione è discussione.Ch'ella possa eventualmente diventà un metudu di cumunicazione mainstream diventerà una esplorazione impurtante di u futuru sviluppu di tecnulugia di cumunicazione.


Tempu di post: Apr-27-2023